Object reference not set to an instance of an object. حامی پرداز آریان
حاميان

نوآوران فناوری اطلاعات آناهید (نوفا)

مهندسی نرم افزار - توسعه و گسترش سیستمهای اطلاعاتی تحت ویندوز و تحت وب - طراحی و پیاده سازی وب سایتهای حرفه ای و داینامیک

ترنج دیتا

شرکت ترنج دیتا به منظور ایجاد و گسترش جوامع مجازی، ارائه خدمات الکترونیکی تحت وب و توسعه تجارت الکترونیک با هدف نیازآفرینی و همچنین پاسخ گویی به نیازهای بالقوه در حوزه ICT طراحی و راه اندازی شده است.

آگهی های ویژه

 

جدیدترین آگهی های این موسسه

همه آگهی ها ...

حامی پرداز آریان

 

کامپیوتر و اینترنت نوع موسسه:
شرکت حامی پرداز آریان فعالیت‌های خود را برپایه دانش فنی و پرسنل مجرب خود در زمینه‌ شبکه‌های پیشرفته، امنیت اطلاعات و ارتباطات ، و تکنولوژی های نوین بنا نهاده است. نوع كار موسسه:
محمد آقایی نام و سمت شخص رابط:
تهران استان:
تهران شهر:
ضلع شمال غربی پل سید خندان، نبش کوچه شقاقی، ساختمان 1000، بلوک 1، واحد 7 آدرس (کوچه و خیابان):
صندوق پستی:
فاكس:
22851550–22867793–22 تلفن:
info@hamipardaz.ir پست الكترونیك:
http://hamipardaz.ir آدرس اینترنتی:
توضیحات:
نرم افزار پشتیبانی آنلاین (Helpdesk) یک منبع اطلاعاتی و امدادی است که مسئولیت عیب یابی و حل مسائل رایانه ای و محصولات مشابه را بر عهده دارد. این نرم افزار ها بهترین ابزار برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان ها می باشند ، به طوری که بهره وری در هزینه و زمان، چابکی در ارائه خدمات و رضایت مشتری را در پی دارند و می توانند با ارائه گزارشات مختلف به تصمیمات مدیران کمک نمایند.

شرکت حامی پرداز آریان با پیروی از استاندارد های روز دنیا در ارتباطات (به طور مثال ITIL ) و تیم مهندسی کارآمد خود و همچنین توجه به نیاز مشتریان و بازار ایران ، اقدام به تولید نرم افزار پشتیبانی با نام تجاری Manage IT نموده است . این نرم افزار در شرکتها و سازمان های بزرگی مورد استفاده و بهره برداری قرار گرفته است و توانمندی نرم افزار به طور عملی اثبات شده است (اسامی این شرکت ها در لیست پیوست موجود است).

بخش کوچکی از توانمندی های این نرم افزار عبارتند از:

1) پیاده سازی نرم افزار بر پایه شیرپوینت مایکروسافت ( SharePoint 2010 ).

2) پیاده سازی براساس استاندارد ITIL ver.3 .

3) امکان دسترسی به اطلاعات یوزر ها از قبیل : ( نام ونام خانوادگی – معاونت – اداره کل – اداره – شماره تجهیز – کد اموال – شماره پرسنلی – ساختمان – طبقه – اتاق -شماره تلفن داخلی و …).

4) امکان دسترسی به اطلاعات سیستمها از قبیل : (سخت افزار – نرم افزار – تجهیزات جانبی – تجهیزات کمکی – تجهیزات شبکه - شماره سریال قطعات – گارانتی و …).

5) امکان اعلام خرابی وگرفتن شماره رهگیری وارجاء به کارشناسان و پیگیری مشکل تا زمان حل کامل آن (با امکان پر کردن گزارشِ کار).

6) امکانات ساخت انواع داشبوردهای مدیریتی.

7) انواع گزارشات بر اساس نیاز و نمودارهای میله ای، دایره ای و … به صورت پویا.

8) امکان تعریف انواع حق دسترسی به کاربران،کارشناسان و مدیران در سطوح متنوع.

9) وجود بخش FAQ بصورت Wiki جهت راهنمایی کاربران.

10) موتور جستجوی بسیار قدرتمند جهت دسترسی به اطلاعات مورد نیاز.

11) امکان سفارشی سازی سیستم به در خواست شرکتها و سازمانها درکمترین زمان.

لازم به ذکر است نرم افزار فوق (helpdesk) منحصراً جهت استفاده در بخش IT نمی باشد و امکان استفاده از خدمات آن در صنایع مختلف از جمله صنعت بر